Az online pénztárgép bérlés költségei – Milyen díjakkal érdemes számolni?
Az online pénztárgép bérlése kiváló lehetőséget biztosít ahhoz, hogy költséghatékonyan és rugalmasan juthass hozzá a legfejlettebb típusokhoz. A modern kereskedelmi tevékenységek során már teljesen elengedhetetlen az online kasszákba fektetni, hiszen ezek alkalmazását jogszabály is előírja. Azonban nem mindenki szeretne azonnal nagy összeget invesztálni saját tulajdonú pénztárgépek vásárlásába.
Különösen igaz ez a kisebb vállalkozásokra vagy azokra, amelyek szezonális, rövid távú projekteket valósítanak meg. Ebben az esetben kínál ideális megoldást az online pénztárgép bérlés, mint opció. Milyen költségekkel kell számolnod, ha bérelni szeretnél egy ilyen eszközt? Lássuk, milyen és mekkora díjakkal érdemes kalkulálnod!
Bevezetés a bérlés költségeibe
Az online pénztárgép bérlés költségei változatosak lehetnek, attól függően, hogy milyen típusú gépet választasz, mennyire hosszú időre tervezel és kiegészítő szolgáltatásokat igényelsz-e hozzá. A bérlési költségek általában tartalmazzák magának a pénztárgépnek a használatát és általában annak ideje alatt folyamatos javítási garanciát biztosítanak. Ebből a szempontból is előnyös az online pénztárgép bérlés.
Mekkorák lehetnek a bérlési díjak?
A bérlési díjak tipikusan havi alapon kerülnek meghatározásra. Egy átlagos online pénztárgép bérlése havi 5.000 – 15.000 Ft között mozoghat. Fontos megjegyezni, hogy ezek az árak függnek a pénztárgép típusától és a technológiai specifikációktól. Jó hír tehát, hogy lehetőséged van különböző modellek között választani, anélkül, hogy nagyobb összeget kellene rászánnod a beruházásra.
A pénztárgép nem végez konkrét termelői tevékenységet, csak költséget jelent. Éppen ezért igyekezz csökkenteni az erre vonatkozó kiadásidat! A CMO jóvoltából több opciót is választhatsz a kedvezményes vásárláson keresztül, az örökgaranciás csomagon át az egyedülállóan alacsony havi díjakig.
A szoftverlicenc és frissítések benne vannak az árban
A bérlési díjak általában magukba foglalják a szükséges szoftverlicencet és az ehhez kapcsolódó frissítéseket is. Ez biztosítja, hogy a pénztárgéped mindig naprakész legyen a legújabb adózási és számviteli előírásoknak megfelelően. Ha jön valami újdonság, akkor annak integrálásáról a cég azonnal gondoskodik és nem kell ezzel külön foglalkozz.
Telepítés és karbantartás ingyen
Sok bérleti megállapodás tartalmazza a telepítési és beállítási költségeket is. Bár önmagában a telepítés csak egyszeri kiadással jár, de minek ezt megfizetned, ha nem muszáj?! Mindig tekintsd át a szerződésben leírtakat és tudd meg, hogy mik azok az opciók, amikkel ingyenesen élhetsz!
A rendszeres karbantartás és technikai támogatás többnyire része a bérleti csomagoknak, ami segít minimalizálni az esetleges működési problémákat. Nem kell külön szervizt keresned, ha hiba lépne fel, mert azonnal jön a segítség és komolyabb javítások esetén még cseregépet is kaphatsz az adott időtartamra.
Kiegészítő szolgáltatások
Lehetőséged van olykor további szolgáltatások bérlésére is, mint például adatelemzési és jelentéskészítő funkciók, amik segíthetnek a vállalkozásod hatékonyabb irányításában. Ezek a megoldások általában felárasak, de érdemes mérlegelni, hogy hosszabb távon milyen előnyöket nyújthatnak.
A bérlési konstrukciók tehát több előnyt kínálnak, amikkel megéri élned, hiszen előre nézve sokkal jobban jössz ki velük, mint az egyszeri vásárlással!